Jesteś marką zorientowaną na przyszłość?

Twoja firma musi się rozwijać i pewnie zauważyłeś, że tempo tego rozwoju jest dyktowane przez zachowania klientów. Coraz trudniej zdobyć klienta i go zatrzymać, dlatego musisz nastawić się na bezustanną obserwację i elastyczne planowanie.

Z pomocą przychodzą technologie, które mogą nie tylko rozwinąć firmę, ale zautomatyzować procesy.

Zapytaj klienta czego potrzebuje.

Jeśli masz fanpage na Facebooku i lubi go wiele osób - utwórz ankietę, zbierz informacje, dzięki którym dostosujesz najlepiej swoją ofertę.

Jeśli natomiast masz bazę mailingową, zrób testy A/B - wyślij dwie różne oferty i zobacz, która z nich będzie miała większą popularność.

Stwórz nowe środowisko.

Klient już Cię zna, ale chciałbyś mieć nowych, poszerzyć grupę docelową. Tu po raz kolejny z pomocą przychodzą innowacyjne pomysły. Możesz stworzyć aplikację na smartphona, zainwestować w promocję na Social Mediach, utworzyć nowoczesną interaktywną platformę, montować filmiki, etc. sposobów jest całe mnóstwo i wszystko zależy od Twojego celu.

Obserwuj.

Niezależnie jakie rozwiązanie wprowadzasz, zawsze obserwuj jego wyniki. Wybierz kilka metod, mierz konwersję, optymalizuj. Obserwuj trendy i słuchaj co mówią.

Jeśli potrzebujesz pomocy, pisz do nas, doradzimy!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dowiedz się więcej.

Zamknij